Fashion Cup: kompletne rozczarowanie

Dziś post o grze, której naprawdę nie polecam i wolałabym o niej zapomnieć, ale zanim to zrobię napiszę post- przestrogę byś nigdy, przenigdy nie instalowała jej z App Store.



O CZYM?


Gra polega na wcieleniu się w postać modelki i budowaniu pozycji poprzez wygrywanie pojedynków mody, braniu udziału w eventach czy misjach. Tu bardzo ważne jest robienie leveli, im wyżej tym lepiej.




Gra nie ma języka polskiego. Eventy są w większości takie same codziennie, na niektóre wystarczy założyć specjalną kieckę i będziesz mieć co najmniej 3 gwiazdki, Zawsze warto użyć skrzydeł.


KUFERKI


W założeniu to miała być największa atrakcja gry, ponieważ dzięki nim można zdobyć specjalne ubrania, fryzury lub elementy wyglądu niedostępne w sklepach. Kuferki są ułożone rangami, najbardziej pożądane to fioletowe (bo ich zawartość zmienia się co 6 dni) i tęczowe (dają skrzydła, zwierzęta).

Jednakże, z aktualizacji na aktualizacje coraz trudniej zdobyć ubranie, za to można zdobyć zawrotną ilość dolarów:

Kuferki można zdobyć poprzez głosowanie, codzienny prezent, po zajęciu wysokiego miejsca w rankingu pojedynków, lub kupić.


Tylko kupiony za diamenty prezent daje gwarancję wygranej.


GŁOSOWANIE


Polega na wybraniu stylizacji, jeżeli trafisz i jest ona bardziej "popularna" wygrywasz punkty, pieniądze i doświadczenie. Po zdobyciu 30 pkt dostajesz kuferek.


CO MNIE WKURZYŁO?


Po pierwsze: częste aktualizacje. Czasami firma wypuszczała 3 aktualizacje tygodniowo, a przecież każda pochłania transfer, który można przeznaczyć na bardziej produktywne rzeczy. Nie, nie robiłam każdej aktualizacji, dopiero jak gra przestawała działać i musiałam.

Z aktualizacji na aktualizację gra robiła się gorsza. Z 10 kuferków możliwych do zdobycia zrobili najpierw 7, potem 5. Na samym początku mojego grania można było dostać 2 diamenty co 6 godzin za głosowanie, potem już tylko pieniądze.

Zmienili wartość kuferka za wykonanie codziennych zadań, z fioletowego na złoty, przy tej samej trudności zadań.


Zlikwidowanie możliwości wygrania diamentów w codziennym prezencie i zwiększenie opłaty za ponowne otwarcie prezentu też było nie fair.

Po jednej z aktualizacji ubrania kosztujące dolary nagle zaczęły kosztować diamenty:



Z każdą aktualizacją zmienia się wartość szafy grającego. Na jego niekorzyść oczywiście.

DIAMENTY I TROWBACK OFFER


Diamenty do tej gry nie są tanie:

Twórcy nie przewidzieli czegoś takiego jak Happy Hour czy konkursy na fb gdzie można wygrać diamenty.

Trowback Offer to nic innego jak rzeczy ze starych fioletowych kuferków. Przykłady ofert:










Oferta specjalna, która była hitem grup fb poświęconych tej grze:


GWÓŹDŹ DO TRUMNY

Tym był dla mnie fakt, że pewnego pięknego dnia z mojego konta zniknęło 8 diamentów. Miałam ich 15, wygrałam 2 dzięki pojedynkom, a po chwili na moim koncie jest ich 9. Bez żadnej przyczyny. Na grupach dowiedziałam się, że inne osoby również w tym samym dniu doświadczyły tego samego (to było po jednej z aktualizacji). Wiem o 3 innych przypadkach oraz o kobiecie, która nigdy nie zobaczyła diamentów, za które zapłaciła.

Zgłosiłam sprawę do centrum pomocy, dołączyłam screen i nic. Nikt się do mnie nie odezwał. Czekałam tydzień, aż postanowiłam założyć bloga po angielsku, poświęconego grom, i w pierwszym poście opisać swoje rozczarowanie.

To coś to dziwne skrzyżowanie gierki dla dzieci (mam na myśli niezbyt ciekawą grafikę)  z bezlitośnie wysysającą pieniądze maszyną. Nie polecam. Dla mnie najlepszą grą o modzie pozostanie Arena Mody. 

*******************************************************************

Zapraszam na mój w języku angielskim. Girl Gamer Empire, po więcej ciekawostek i porad dotyczących gier.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Marion szampon koloryzujący 4-8 myć

Lanocholizm

Moje męskie kosmetyki